diumenge, 10 de febrer del 2013

vella quaresma

 
Hola, sóc la Palmira, us presento les meves germanes:
 
 
La Quitèria
 
 
i la Paulina
 
 
 Com cada any  sortim el dimecres de cendra i us acompanyarem durant la quaresma i fins a Pasqua.

Jo , la Palmira m'en vaig a la classe de P3 del Roser, la meva germana Quitèria que és una mica rabiüda, es queda a Manlleu i la Paulina, va cap a Vilalleons.
 



 Com ja sabeu, la vella quaresma té set peus, un per a cada setmana de quaresma, que anirem traient divendres a divendres, fins a quedar sense cap cama. I llavors serà el moment de menjar-vos la mona de Pasqua.



 
     Portem un bacallà . . . . .










Les nostres cames, totes diferents i molt alegres, es treuen i posen amb un velcro.


 


Venim amb una bossa per a cada una, personalitzada, i amb la cançó de la vella quaresma perquè la canteu cada cop que m'arrenqueu una cama.





                      
 
Hem tingut molta feina, ha estat un projecte llarg, però ha valgut la pena i n'estem molt satisfetes de les nostres tres germanes: La Palmira, la Quitèria i la Paulina, cadascuna amb el seu caràcter i als nostres nens els hi ha agradat tant com esperem que us agradi a vosaltres.
 
Seguint el nostre principi hem fet les 3 velles quaresmes aprofitant la roba que ja teníem.
 
Fins aviat !  montse i marta


 

2 comentaris:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...