diumenge, 30 de juny del 2013

. . . tres detalls per a tres persones especials . . . .



Durant tot l'any han estat amb els nens, ajudant-los a aprendre coses noves i a ser una mica millors, la DOLORS, la CARME  i la ROSA
Moltes Gràcies ! ! !




Jo vaig triar la roba i cada nen va triar els colors de les flors. Així són  tots tres diferents .


  

 A darrera i vàrem posar el nom.

 Posats en un sobre personalitzat a punt per a la seva destinatària.

Aquest és el sobre d'en Josep per a la Rosa


 Aquest és el de la Gemma per la Carme



Aquest és el de la Sara per la Dolors


Molt bon estiu a totes ! ! !


Fins aviat ! ! !

3 comentaris:

  1. Són molt bonics! Jo encara estic pensant quin detallet fer, encara tinc temps tot el juliol!

    ResponElimina
  2. Molt bonics!!! Bon estiu a les dues també!!

    ResponElimina
  3. Ei! Sóc sóc una de les afortunades de tenir un d'aquests punts de llibre!
    Moltes gràcies per tot.
    No sé si m'agrada més el punt de llibre o el comentari que encapçala aquest post.
    Dolors

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...